söndag 2 maj 2010

Utmärkelse











Idag är jag så glad! Har fått denna utmärkelse av Eva med bloggen Tålamodspåsen. Det känns verkligt roligt och nu har jag surfat runt på olika bloggar för att i min tur kunna ge utmärkelsen vidare. De två jag fastnade för var dessa: Handplockat och Fundera Grönt.
Vidare ska man berätta sju sanningar om sig själv så här kommer de:

Jag...
  • har bott på 9 orter i 3 länder de senaste 10 åren
  • vill flytta ut på landet
  • tycker om mörk öl
  • äger ingen TV
  • tycker att fruktsallad är godaste efterrätten
  • reser gärna men inte intresserad av charter
  • tycker om att lära mig något nytt. Jag älskar friheten i att vara nybörjare

1 kommentar:

  1. MEN TACK!!! så HIMLA GLAD jag blir =) och vilken tur su skrev så jag kan kika in här på din blogg
    det ska jag göra nu
    Tack igen
    Ha det bäst

    SvaraRadera